Blogi – toimitusketjun hallinta
Vahvista tulosta vastuullisesti
Toimittaja-arviointi on merkittävä kilpailutekijä yritykselle
Tuotteiden saatavuuden varmistamisessa toimitusketjun läpinäkyvyys ja toimittajayhteistyö ovat nyt korostuneesti avainasemassa. Toimittajan Suorituskyvyn Mittaamisen tavoitteita ovat mm. molempien osapuolten toiminnan kehittäminen, kommunikaation parantaminen ja...
Myyntikampanjan krapulakausi
”Tehtiin myyntikampanja, jonka aikana kyllä myytiin enemmän mutta pienemmällä katteella – olikohan se kannattava?” Kampanjaa harkittaessa kannattaa miettiä: a) ehditäänkö kampanja suunnittelemaan kunnolla, b) toimiiko akseli: markkinointi – myynti – osto, c) miten...
Tarvitsemme joustavampia toimitusketjuja
Jälleen on tarvittu kriisi tuomaan esille se totuus, että hämmentävän monella teollisuuden alalla ollaan edelleen yhden toimittajan varassa. Samalla on herätty siihen, että monia komponentteja tai lääkkeitä tuotetaan vain yhdessä paikassa, usein pelkästään Kiinassa....
Palvelemme etänä myös koronan aikana
Olemme apunasi verkossa ja puhelimitse Korona aiheuttaa monissa yrityksissä henkilöstön poissaoloja, toimitusketjujen ongelmia ja muita taloudellisia haasteita. Siksi teemme kaikkemme, jotta voimme auttaa sinua myös näinä haastavina aikoina. Kaikki palvelumme ovat...
Riittääkö myyntijohdolle myyntikatteen seuranta – johdetaanko myyntiä myyntikate- vai käyttökatetasolla?
Käyttökatetasolla johdettaessa tiedostetaan kuinka paljon mm. ostaminen, varastointi, logistiikka ja myynti syövät asiakkaiden (tuotteiden) katetta! Tunnistamalla todelliset tuote- ja asiakaskannattavuudet päästään kiinni moniin piilossa oleviin kipukohtiin...
Katso kuinka osa asiakkaistasi syö yli 50% tuloksestasi.
Viimeksi kerroimme, kuinka tärkeää on johtaa myyntiä käyttökatetasolla. Järjestä nyt nämä asiakkaat kannattavuusjärjestykseen VALAS-käyräksi, ja näet minne yrityksesi tulos katoaa. Käyrän muoto vaihtelee yrityksittäin, mutta viesti on sama - merkittävä osa asiakkaista...
- Ehkä onnistuneimpia IT- ja softa-integraatioita omalla uralla.
Projekti eteni aikataulussa ja budjetissa pysyen.
Ohjelmiston lisäksi saimme SCM:ltä kovaa ostamisen konsultointiosaamista.
Kehitimme yhdessä ostoprosessia ja sitä ohjaavaa taustafilosofiaa.
Näin teimme ostamisesta tavoitteelisempaa ja selkeämmin johdettavaa.
- Sidotun pääoman tuottoprosentti on parantunut ja kannattavuus kaiken kaikkiaan -
SCM:n jalostama tieto ja valmennukset tehostavat organisaation toimintaa niin, että samalla porukalla saadaan enemmän aikaan.
Raporttien havainnollisuus ja monipuolisuus ovat ehdottoman hyödyllisiä. Perus-ERP:eistä ei saa ulos sellaista tietoa, mitä SCM:n sovellukset tarjoaa.
Tunnista tuloksesi tekijät ja tuhoajat.
Seuraa meitä
Sovi esittely
Varaa aika puheluun tai videoesittelyyn
PIKALINKIT
Yhteystiedot
Sovi esittely
Etusivu
GDPR
SCM BEST OY
Viikinkaari 6
00790 Helsinki, Finland.
[email protected]
+358 50 550 9829