Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin
Todellinen asiakaskannattavuus | Optimoitu osto ja varasto | Toimitusketjun kustannusrakenne
Tunnista tuloksesi tekijät ja tuhojat.
Haluatko kysyä jotain ensin? Kysy meiltä
- Ehkä onnistuneimpia IT- ja softa-integraatioita omalla uralla.
Projekti eteni aikataulussa ja budjetissa pysyen.
Ohjelmiston lisäksi saimme SCM:ltä kovaa ostamisen konsultointiosaamista.
Kehitimme yhdessä ostoprosessia ja sitä ohjaavaa taustafilosofiaa.
Näin teimme ostamisesta tavoitteelisempaa ja selkeämmin johdettavaa.
- Sidotun pääoman tuottoprosentti on parantunut ja kannattavuus kaiken kaikkiaan -
SCM:n jalostama tieto ja valmennukset tehostavat organisaation toimintaa niin, että samalla porukalla saadaan enemmän aikaan.
Raporttien havainnollisuus ja monipuolisuus ovat ehdottoman hyödyllisiä. Perus-ERP:eistä ei saa ulos sellaista tietoa, mitä SCM:n sovellukset tarjoaa.
- SCM tuottaa meille aika raakaa dataa, joka sattuu -
Mutta sen pitääkin sattua välillä, koska sitä kautta pystymme parantamaan asioita. Se on aitoa ja välitöntä. Arvostan.
- SCMn sovellus näyttää raadollisesti asiakas ja tuotekohtaiset kannattavuudet, tämä on kaiken A ja O-
Monissa yrityksissä ei vielä tiedetä, mitkä asiakkaat ja tuotteet ovat oikeasti kannattavia. On tärkeää tietää, mikä osa-alue tuottaa ja mikä syö tulosta.
Kun luin SCM Bestin perustajan ensimmäisen toimitusketjun hallinnasta kertovan kirjan 10 vuotta sitten, niin olin jo ihan liekeissä. Siitä alkaen on tehty yhteistyötä SCM Bestin kanssa.
Suosittelen muillekin, jotka haluavat ymmärtää omaa bisnestään paremmin.
- Tuloksemme on moninkertaistunut sen jälkeen, kun aloimme hyödyntää SCMn järjestelmää ja valmennusta -
- Syvällisempi ymmärrys myyntiorganisaation tarpeista sai meidät valitsemaan SCM Bestin -
Toimitusketjun hallinnan ohjelmat ovat yleensä tuotantotalouden periaatteisiin suunniteltuja. Meille on ollut ratkaisevaa SCMn kehittäminen maahantuonti- ja myyntiorganisaation tarpeisiin.
- Nostimme liiketulostamme 29% SCMn avulla –
SCMn valmennus ja ohjelma asiakaskannattavuuden tunnistamiseen ja ostojen optimointiin johti merkittävään tulosparannukseen.
- SCMn avulla päästään käsiksi asiakaskannattavuuden yksityiskohtiin, jotta jokin voi muuttua -
Porukka on pätevää, he ymmärtävät mitä haetaan. Pääsimme asiakaskannattavuuden parantamisessa merkittävästi aikaisempaa yksityiskohtaisemmalle tasolle. He muokkaavat tekemistä ja sovellusta joustavasti tarpeen mukaan.
- SCM on tuonut koko organisaation toimintaan lisää läpinäkyvyyttä ja tehostanut viestintää sekä vuorovaikutusta eri tiimien kesken -
Tärkeät mitattavat kilpailutekijämme Palveluaste ja Toimitusvarmuus ovat parantuneet merkittävästi viimeisen 18 kk aikana, mikä on osaltaan vahvistanut avainasiakkaidemme asiakastyytyväisyyttä.
Asiakkaitamme
Tunnista tuloksesi tekijät ja tuhojat.
Seuraa meitä
Sovi lyhyt esittely
Varaa aika vartin puheluun tai videoesittelyyn
PIKALINKIT
Yhteystiedot
Sovi esittely
Etusivu
GDPR
SCM BEST OY
Viikinkaari 6
00790 Helsinki, Finland.
[email protected]
+358 50 550 9829